JULDAGEN

2008-12-27 02:22:49

Dagen hade kommit som jag längtat efter länge, nämligen Juldagen. Vid sextiden kom E och hämtade mig och vi åkte in till stan. Vi fixade först lite i lägenheten och sen började folket komma. Förfesten var riktigt trevlig och rolig, tyckte jag.

Bilder från förfesten

Vid tio tiden började vi gå mot Stadt, för att slippa stå i en jäkla kö (eftersom det var mycket folk som skulle ut). Där inne på Stadt var det helt insane. Folk överallt och man kunde knappt ta sig från ett ställe till ett annat. Visst, det var väldigt roligt att träffa folk som man inte har sett på väldigt länge, men med tanke på omständigheterna - nej, jag tycker bättre om de vanliga utgångs-kvällarna. (Är jag den enda som tycker det?).

Det tog en timme att hämta ut jackan sin och det var väldigt frustrerande. Men efter en sjukt rolig kväll var jag helt slut i hela kroppen. Jag hade fått mer ont i halsen, så jag ville bara gå hem och sova. Men då hade E bestämt sig för att ha en efterfest, och det var jag inte alltför glad över. När vi kom hem tog jag en alvedon och sen gick jag och la mig, medans E och resten av grabbarna fortsatte festa.

Vid tio-tiden vaknade jag till av att någon buttade till mig - det var E som låg bredvid mig i sängen med kläderna på (haha! så söt). Jag lyckades somna om igen och vaknade igen runt ett-tiden, och då var även E vaken. När vi lyckats tagit oss upp ur sängen så ringde Markus och sa att vi kunde få skjuts hem av honom, så då var det bara att skynda sig att packa ihop allting och åka iväg.

Hur har jag mått idag nu då? Jo, det har varit lite till och från, men det har varit relativt bra i alla fall. Har dock lite minnesluckor lite här och där, men sån't är livet. Jag kommer förmodligen inte att festa någonting förrän på nyår och det är ju bara fyra dagar kvar dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0