lördag

2008-12-06 15:18:40

Det blev ganska sent igår. Jag var vaken till halv fyra ungefär och det resulterade att jag är nyvaken just nu. Jag funderar på att gå ner och käka frukost, men jag är inte så hungrig. Jag som alltid brukar vara det på mornarna. Wellwell, jag får väl försöka tvinga i mig lite åtminstone.

Målet idag är att jag ska skriva klart samhällskunskapsuppsatsen. Egentligen så var deadlinen igår, men jag kunde verkligen inte skriva någonting. Jag skrev en liten 'inledning' eller vad man ska säga, sen skrev jag några rader och sen fick jag hjärnsläpp. Så nu ska jag skriva klart uppsatsen och sen blir det 18årsfest som gäller. Om jag hinner, så skriver jag någonting senare. Ciao, sålänge!



pokerface.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0