måndag

2008-12-08 11:07:34

Ännu en ny vecka har börjat, vilket betyder att det är en vecka närmare jullovet! Veckorna går så fruktansvärt fort nu för tiden, man hänger ju inte med.

Jag känner mig fortfarande nyvaken och trött, även fast jag klev upp för en timme sedan. Jag låg och pratade med E till ett inatt och efter det kunde jag inte somna. Låg och kollade på olika skit-programm, tills jag tillslut lyckades somna och då var klockan tre ungefär. Bra jobbat! (Y)
Det jag älskar med måndagar är att jag har sovmorgon till tolv och har bara två lektioner och sen slutar jag klockan två. De é nice! Efter skolan blir det hem och plugga, som gäller. Kul liv? Njae. Men det måste ju göras. Skriver någonting senare, ha en bra dag! Ciao! :*



E) you make me smile. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0