en händelsefull måndag

2008-12-15 22:45:48

Måndagar tycker jag är värst, för att det är dagen efter helgen och då är man alltid så jäkla trött. Men som tur är så har jag alltid sovmorgon på måndagar, men idag hjälpte det fan inte. Jag somnade sent igår, eftersom jag väntade på att en viss person skulle ringa. Vissa sover visst gott om natten, fastän allt är skit. Jag skakar bara på huvudet åt dig.

Idag fick jag min juldagen-biljett till Stadt av Stina. Åååh, jag längtar!

Vanligtvis på måndagar brukar jag ha sovmorgon till tolv, ha två lektioner och sen slutar jag klockan två. Men idag stannade jag & Linnéa kvar för att vi hade bestämt ett möte med våran engelska lärare, så vi kunde få våra jäkla powerpoint presentationer.
Medans vi väntade på att läraren skulle komma, så lekte jag lite med systemkameran jag fick låna.

stina.linnéa.emma.
Mina brudar

Vi stod och väntade på henne en halvtimme, men dök engelska läraren upp? Nej. Vi ringde både till arbetsrummet hennes och hennes mobil, men fick inget svar. Då blev Linnéa såhär sur, haha!


Så efter att engelska läraren dissat oss ännu en gång, så bestämde vi oss för att åka ner på stan. Vi gick och kikade på både julklappar och nyårsklänningar och vi hittade många fina grejer.

Mami

Efter det åkte jag stadsbuss upp till mammas jobb, för att åka med henne hem. Men innan vi åkte hem så gjorde vi lite ärenden: bl.a. så köpte vi ett rött fint tyg till en klänning, som mamma ska sy åt mig, som jag ska ha både på g-festen på fredag och på julafton. It will be fabulous!

Design: Simon & Tomas

När jag kom hem så hann jag inte mer än käka och byta om, innan vi åkte vidare till mormor & morfar () Vi åkte dit för att jag skulle få ta lite bilder, till min artikel. När jag kom hem så var jag så trött, så jag orkade inte börja plugga direkt. Så jag la mig i soffan och kollade på Design: Simon & Tomas istället.

Ursäkta för ett überlångt inlägg och bildbomben, men det har hänt mycket idag. Nu ska jag skriva klart artikeln, sen är det läggdags för mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0