doften av nybakat bröd

2008-12-29 17:38:29


Finns det någonting bättre än att vakna upp och känna doften av nybakat bröd? Well, det kanske det finns, men det passade perfekt för en dag som denna. Min frukost bestod av det alldeles nybakade brödet och lite varm oboy, mmmums! Efter det började jag sätta igång med:

Dagens "things-to-do"-lista
- dona lite i mitt rum (fortsätta med det jag höll på med igår).
- hitta ett mindre databord (eftersom det jag har nu, tar för mycket plats).
- färga håret
- fixa min nyårsklänning

Jag får se hur mycket jag hinner göra idag. Uppdaterar er senare!

Kommentarer
Postat av: malin holmgren, umeå

hur många besökare har du? =)

2008-12-30 @ 00:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0