love is hard

2008-12-30 00:43:27

Jag måste säga att jag är väldigt förvånad över mig själv, eftersom jag har hunnit med så mycket idag. Efter frukosten gick jag ut till vårat förråd och hittade ett mindre databord, eftersom det jag har haft nu i två år (?) tog för mycket plats, enligt mig. Så det var det som fick mig att börja dona lite i mitt rum, vilket resulterade att jag nu har ett omöblerat rum. Jag tänkte att när jag ändå var igång, so what a hell..
Johanna kom även hit en sväng idag för att umgås och bli lite uppdaterad. Hon färgade även håret på mig, så - hejdå utväxt (finally!).

I'm back in black
Sorry för att det är så dålig kvalité, men min kamera fucka ur sig. Men jag lägger upp denhär bilden i alla fall, för jag tänkte att det är bättre än ingenting. Så av det ni kan se, vad tycker ni?

Min nyårsklänning, som min mami håller på att sy, är så gott som klar nu. Ska göra den sista finishen imorgon, sen är den klar! Den blev precis som jag hade tänkt mig, om inte bättre? Ni får se den på onsdag. Nu - läggdags. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0