pluggpluggplugg

2008-12-08 22:24:14

Nu har pluggat och jag har pluggat, men jag har fortfarande mycket kvar att göra. Det känns som om läxorna aldrig tar slut. Men jag tog en liten paus från pluggandet ikväll och kollade på Design: Simon & Tomas, så braa!

Simon: "We have to put some extra colour on the busk"

Imorgon börjar jag klockan åtta (inte så kul), men vi slutar klockan tolv, så det är lugnt. Man ska ju inte klaga precis! Då blir det till att åka hem och plugga direkt. Detta kommer verkligen att bli en plugg-vecka, och sånna tycker vi inte alls om. Men man kommer att vara glad och känna sig duktig när man har gjort klart allt.

Nu är jag riktigt, riktigt trött och tänkte faktiskt gå och lägga mig. Men först så måste jag gå ner och utforska mitt kylskåp litegrann, känner jag. Magen kurrar så fruktansvärt. Wellwell, goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0