media-dag

2008-12-18 14:55:36

Var otroligt trött imorse och visste inte om jag skulle orka vara med på Media-dagen. Tillslut så bestämde jag mig för att åka dit ändå och jag ångrar mig inte ett dugg.

Sammanfattning av dagen:
- Lekar
- Skummtomte tävling
- Göra en snygg tröja
- Frågestund
- Kramkalas med tomteluva på
- Springa runt i skolan och ragga folk till en långdans

Allt var en enda stor tävling och mitt lag kom tvåa, great! I slutet så satt vi alla på media och kollade på Sunes Jul och vi fick även besök av tomten Eddie (haha!).

Bilder från media-dagen:



En riktigt rolig dag och även den sista skoldagen på dethär året, för nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0