mellandagsrean

2008-12-27 15:04:56

När sis kom in och väckte mig imorse var jag inte på mitt bästa humör. Jag kanske vaknade på fel sida? I vilket fall som helst så har jag sovit kanske fyra timmar inatt. Men jag lyckades i alla fall ta mig upp ur sängen, käka en rejäl frukost, göra mig i ordning och åka in till stan med sis & mami. ()

Det var en massa folk på stan, men det var inte så speciellt oväntat. Man träffade lite folk man kände, vilket var trevligt. Men ett stort minus var att man kunde vara i affärerna, speciellt inte inne på Gina Tricot. Där inne var det smockat med folk, man kunde knappt stå eller se några kläder + att det blev fruktansvärt varmt.

Detta var vad jag lyckades komma hem med:
GARNIER Nutrisse Cream (hårfärg)
Rosa jacka med svart spets @ Gina Tricot
Grå kofta @ Gina Tricot

Svarta boots @ Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0