min lördagkväll

2008-12-28 00:12:59

Det var väldigt längesen jag var hemma en lördagkväll, måste jag säga. När jag berättade för familjen att jag skulle vara hemma, så fick jag höra ett "kors i taket". Hur ska man tolka det? Haha, wellwell...

Min lördagkväll har sett ut såhär i alla fall:
Först käkade jag en väldigt god middag med familjen, som bestod utav: porterstek, potatisgratäng med portersås och sallad. Det kan vara bland det godaste jag har ätit på länge, mumsfillibabba!
Efter det kollade jag på några Sex and the City-säsonger med sis (), tillsammans med coca cola, cheeseballs och min belgiska choklad. Det är väldigt skönt ibland att bara vara hemma och ta det lugnt. Godnatt gott folk!



Do you have to play games to make a relationship work?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0