mirakel?

2008-12-23 02:13:28


Jag tänkte nu dela med mig av en superduperbra nyhet, som jag fick reda på nyligen. Eller nyligen och nyligen, jag fick reda på det för några dagar sedan, men jag kom och tänka på det just nu.

En vän till familjen har försökt att få barn nu i ett antal år, men har tyvärr misslyckats, men nu helt plötsligt så är hon med barn. Hon kom till oss för någon vecka sedan, med en sån där söt tröja där det står "bebis" på (som på bilden), såå sött. Men det är inte det bästa av allt!
Hon var på ultraljud för några dagar sedan och gissa? Hon ska få tvillingar! Isn't that great?! Jag är såååå glad för hennes och hennes man skull.

Detta berör nog inte er på något sätt, men det jag tänkte påpeka med detta är att mirakel kan faktiskt ske! Detta är kanske ett julmirakel, vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: Sara

Å vad kul, hon måste vara jättelycklig! =)

2008-12-23 @ 15:11:53
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: SVAR

Visst är det? :D Hon är jättelycklig! :)

2008-12-23 @ 16:57:58
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0