onsdag

2008-12-10 13:05:58

Imorse klev jag upp klockan sju och gjorde mig klar på en halvtimme, så jag åkte med mami & sis in till stan. Eftersom jag kom ungefär en trekvart till skolan innan min lektion började, så gjorde jag lite skolarbete under den tiden. Duktigt sörru!


På naturkunskapen håller vi nu på att jobba om människokroppen och idag fick vi kolla på en film om hur magsäcken och andra organ i kroppen fungerar. Det var ganska äckligt att kolla på, uäk. Man ville inte direkt gå och käka lunch efter det precis.
Så jag & Cicci var duktiga och gjorde klart powerpointpresentationen inför mediakunskapsredovisningen imorgon. Så det gjorde vi istället för att sitta i caféterian och dega, som vi annars brukar göra (haha!). Vi ringde även några gamla mediaelever ang. vårat projektarbete, duktigt duktigt!
Våran klass gjorde även den traditionella julpysslingen på media och satte upp lite glitter här och där och klädde julgran och grejer. Så nu är det väldigt mysigt uppe på Media. Har tyvärr ingen bild på det, men det kommer..

Efter skolan åkte jag & C ner på stan och gick där och kikade. Jag hittade jättemycket som jag vill ha, men som jag inte kan köpa. Jag hittade även inga julklappar som jag kunde köpa. Det tyckte jag inte alls om! Nu är jag hemma och jag tänkte sova en stund, as usual. Sen blir det tyvärr plugg resten av kvällen. Jag känner mig så tråkig.


you and me
me and you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0