onsdag

2008-12-17 22:29:26

På skolan idag så kollade jag och mina brudar på teater. Jag kommer dock inte ihåg vad den hette, men det var en "julshow" i alla fall och den var faktiskt bra.
Efter teatern gick jag upp för att skriva klart artikeln, men lyckades inte få den riktigt klar, så jag ska fortsätta skriva den nu. Som tur var, så behövdes den inte redigeras klart innan jul, utan bara skriva klart den. Det vore skönt att ha det gjort innan, men nu blir det som det blir.


Efter skolan så åkte jag & familjen till Sundsvall för att julklapps-sökning. Jag kände mig inte så speciellt trött när vi åkte hemifrån, men jag lyckades somna i bilen innan vi knappt åkt från gården och sov hela vägen till Sundsvall (haha!). Det behövdes verkligen, för då försvann min huvudvärk som jag hade hela förmiddagen.
När vi kom in till Sundsvall så träffade vi först Anita & Evert och bytte julklappar med dom och sen åkte vi vidare till Birsta City. Efter mycket om och men, så har jag nu lyckats köpa alla julklappar.
Det har tyngt mig i flera veckor nu och jag har mått riktigt dåligt, bara för att jag inte har köpt en enda julklapp förrän nu. Jag har aldrig varit såhär sent ute med att köpa julklappar, så det känns väldigt bra att jag har gjort det nu. Och tiden går ju så himla fort, det är julafton om bara en vecka! I just love Christmas!


Nu ska jag skriva klart artikeln och kolla på 'Pregnant Man' på Kanal 5. Jag blev galet nyfiken på vad det var för något, när jag såg förhandsvisningen för några dagar sedan. Det kommer bli väldigt intressant.



I can't believe it...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0