oplanerad utgång

2008-12-13 18:57:18

Jag trodde jag skulle kunna ha en vit-helg fram till juldagen, men det sket ju sig. André ringde mig nyss och berättade att han skulle ut och lyckades tjata med mig.
Jag hade egentligen andra planer för ikväll, men det visade sig att den personen jag hade tänkt vara med hade också andra planer för sig. Så varför ska jag sitta hemma och ha tråkigt? Det går inte för sig, så det blir utgång för mig. Du är faktiskt inte den enda som ska ha kul ikväll. :)


i'm gonna show you tonight; i'm alright, i'm just fine
i got my rock moves and i don't want you tonight

Kommentarer
Postat av: Thomas

HAHA!

du misslyckades!:D

2008-12-14 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0