pretty classy, B

2008-12-03 18:52:41

Helt seriöst... det har inte hänt EN ENDA bra sak idag, ingen alls! Jag tycker inte alls om denhär dagen, i hate it! Jag hade ju prov i aulan idag vid tre, och det gick åt helvete. Jag fick blackout typ (min vanliga tur), så det resulterade att jag gissade på typ hälften av de frågor, som jag svarat på. Nej, usch... inte bra alls. Man får ju hoppas att mina svar räcker för ett G i alla fall.

Efter det åkte jag ner på stan och träffade mamma. Tillsammans gjorde vi lite ärenden och sen kom vi hem precis till middagen. Jag trodde att min huvudvärk berodde på att jag knappt hade ätit någonting idag, men min huvudvärk sitter fortfarande i. En alvedon nu tack? Nu måste jag plugga, har mycket som ska vara klart denna vecka.


Imorgon ska jag & min klass kolla på film hela dagen i aulan, va skönt det ska bli. Jag köpte även lite godsaker, som jag ska sitta och äta på medans vi kollar på "Apocalypse now". Filmen är baserade på helvetesboken som jag läste förra veckan, "Mörkrets Hjärta". Wellwell, vi får se hur allting går. (:


MUSIKTIPS! Detta är en av mina favoritlåtar.
Alicia keys ft. Ludacris - Like you'll never see me again



Löften som faller, som löven från träden..

Kommentarer
Postat av: amanda

jag har också ont i huvudet hela tiden

2008-12-04 @ 20:41:35
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0