sanningen kommer alltid fram

2008-12-15 00:41:09

Dagens fråga. Vad är det med er killar ibland? Jag säger inte att ALLA killar är så, men vissa är ju det. Ni tror att om ni gör ett misstag, som kan påverka erat förhållande med någon, så ljuger ni om det och låtsas som om det aldrig har hänt. "Hon kommer aldrig få veta något. Det kommer aldrig komma fram". Vi är tjejer, vi pratar med varandra om praktiskt taget allt. Det är bara att inse att sanningen kommer alltid fram.

En av de saker jag hatar mest är falskhet. Falska människor som inte vågar stå för varken det de säger eller gör och människor som inte har någon respekt för andra människor. Jag förstår bara inte hur människor kan ljuga en rakt upp i ansiktet och må bra av det sen. Hur kan man inte bry sig om det? Man ljuger inte för dom man älskar, det gör man bara inte! Också en sak jag hatar är att få höra saker av andra och inte av den personen man borde få höra det utav.

Du tror att jag är förbannad för en helt annan grej än vad det egentligen är. Det är jag är förbannad på dig för är att du ljög mig rakt upp i ansiktet. Jag har nog aldrig känt mig så arg, ledsen, besviken, förtvivlad och så förödmjukad på en och samma gång, någonsin! Du kanske inte tycker att det var en så stor grej att bli sur över, men det tycker jag. Det är brist på tillit och respekt det handlar om. Jag trodde verkligen att jag kunde lita på dig, men jag kan tydligen inte göra det - inte förrän du bevisar det för mig.

Make up your mind, cause it's now or never.
Om inte - då går jag och jag kommer aldrig mer tillbaka!


- Det är så skönt att få skriva av sig ibland.
Bli av med lite aggreationer, så man kan må lite bättre i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0