sömnproblem

2008-12-28 15:26:18

Jag hade lite sömnproblem inatt. Jag låg och hostade hela natten, vilket resulterade att jag inte somnade förrän klockan stod på 07.18 (det var då jag kollade på mobilen senast).

När sis kom in och försökte väcka mig imorse var jag inte alls på bra humör. Jag berättade det jag just berättade för er och då fick jag fortsätta sova och behövde inte följa med till mormor & morfar. När jag sedan vaknade tre timmar senare gick jag ner och käkade min frukost som bestod av: varm oboy & macka med pickles och skinka på, mmmums!


Nu sitter jag här i min nya mysiga siden morgonrock (som ser ut som på bilden ovanför) och funderar på mina planer för idag, vilket är: färga håret & ögonbrynen, formatera om datorn och dona lite i mitt rum. Vi får se hur mycket jag hinner med. See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0