make me number one on your playlist.

2008-12-04 22:36:44

Omöjligt, helt omöjligt. Jag har en samhällskunskapsuppsats (på 1½-2 sidor) och en essay (på 2000 ord) som ska vara inlämnad imorgon. Jag har inte skrivit så mycket på samhällskunskapsuppsatsen, utan jag har mest bara fakta. Och jag har skrivit typ 400 ord på min essay. Hur ska jag kunna skriva 1600 ord tills imorgon OCH skriva klart samhällskunskapen? Det känns helt omöjligt. Med den här inställningen kommer jag inte långt, jag vet. Men förstår ni min situation? Varför ska allt komma på en och samma gång för? Jag orkar verkligen inte, I hate this!

Imorgon har jag i alla fall sovmorgon och det tackar jag för. Har bara psykologi och engelska imorgon, sköönt. Sen är det helg! Vad ska ni hitta på i helgen? :)


Nu måste jag fortsätta med pluggandet, suck...
Godnatt, sweet dreams!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0