skolless

2008-12-16 17:24:08

Det gick ganska bra att kliva upp kl. 6 imorse ändå, mycket bättre än jag trodde i alla fall. Det kanske berodde på att jag knappt sovit någonting inatt, så jag hann kanske aldrig komma in i en djupsömn? Kan vara en förklaring, wellwell...

Skolan idag har varit väldigt dryg. På engelskan idag så ifrågasatte jag & L varför läraren inte kom igår, när vi skulle ha redovisning. Då fick vi höra några bortförklaringar och sen fick vi tillbaka våra uppsatser som vi skrev innan höstlovet (tror jag? whatever...). Jag fick i alla fall IG på den med den sämsta motiveringen varför, blä. Nu hatar jag min engelska lärare mycket mer än jag gjorde innan. Efter det hade vi ledarskap och då jobbade vi bara på.

Efter det slutade jag så jag åkte hem. När jag kom hem var jag på väldigt dåligt humör, tack vare en viss lärare. Så jag la mig i sängen och kollade på gossip girl och sov en stund. Nu har jag vaknat och har nyligen käkat middag, så nu är jag mätt och belåten. Nu måste jag skriva klart artikeln, den ska vara redigerad och klar imorgon (och jag har ingen blekaste aning om hur jag ska hinna).


Resten av veckan:

Onsdag ~ den enda riktiga skoldagen kvar, sundsvall & handla julklappar.
Torsdag ~ MK-dag, som är = vi på media leker lekar, pysslar & myser
Fredag ~ ledig, g-festen med mina brudar ()



jag vill bara få dig att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0