tisdag

2008-12-31 14:15:13

Idag klev jag upp tidigt, eller ja... runt halv elva tiden. Det är tidigt för mig, eftersom jag har vänt på dygnet totalt pga att jag ligger och hostar hela nätterna. Min hosta vägrar försvinna.


Vid tolv tiden åkte jag & familjen in till stan, för att gratulera en av mammas kompisar som fyllde 50. Gosade lite med hennes fyra hundar, käkade smörgåstårta och lite annat smått och gott . Riktigt trevligt, men blev lite rastlös efter en stund. Efter det åkte vi väldigt mycket fram och tillbaka, för att göra lite ärenden båda lite här och där, men vid sex tiden var jag äntligen hemma.
Kvällen spenderades åt att kolla på Sex and the City. Jag var helt slut i kroppen och råkade somna en "liten" stund, typ 4 timmar, som är = inte bra. Och som ni förstår så kunde jag inte sova inatt både pga. det och min förbaskade hosta. Jag låg och vred mig i sängen, tills klockan var åtminstonde 06.00 - bra jobbat! not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0