only hope

2008-12-09 22:47:25

Tidigare idag kollade jag på det nya gossip girl avsnittet och det kan ha varit det sorgligaste, men även det bästa avsnittet jag har sett, ohmy! Och pluggandet idag, det har väl gått.. ehm, sådär. Jag skrev på tills jag fick hjärnsläpp igen, crap! Hur ska jag kunna skriva klart både samhällskunskapen och 'the big essay' om jag bara får skrivkramp hela tiden? Blä.
Men en bra grej som har hänt idag är att jag har fått skolkatalogen, yeey! Jag tycker det är jättekul att sitta och titta i den. Det finns så många som man aldrig har sett förut, men som går på samma skola som en. Det är sjukt!
Nu ska jag ringa E (♥) och sen ska jag kolla klart på Sex and the City, goodnight! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0