life ain't fair sometimes.

2008-12-02 22:07:25

Efter att jag hade kollat på det nya gossip girl avsnittet, så sov jag någon timme. Det var riktigt skönt, eftersom jag har inte kunnat sovit riktigt de senaste dagarna. Har sovit ungefär 4-5 timmar två nätter i rad nu, så det kändes som att jag behövde det. Jag vaknade dock upp med en huvudvärk, mindre skönt. Men den har gått över nu, tack och lov.


Ikväll har jag pluggat naturkunskap, eftersom jag har prov imorgon. Så imorgon får ni hålla tummarna för mig! (: Jag tog i alla fall en liten paus ifrån pluggandet och kollade på Ugly Betty & Desperate Housewives, så bra! Nu ska jag plugga lite till och sen blir det läggdags.
Jag vill även gratulera min kusin Linda, som fyller 23 år idag och gratulera sis som har namnsdag idag. :) Grattis grattis! Wellwell, goodnight! :*



i'm sorry...

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack tack. :) <3

2008-12-03 @ 11:27:36
URL: http://beatricehagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0