nu har jag helg!

2008-12-11 17:40:36

Denna dag har gått väldigt segt tycker jag och det kanske beror på att detta är den längsta skoldagen på hela veckan. Alla andra dagar denna vecka har vi slutat klockan tolv och nu idag så slutade vi klockan tre. Jag vet, jag borde inte klaga. Men samhällen och svenskan idag var hur tråkig som helst, lasagnen smakade konstigt, på naturkunskapen fick vi jobba själv och på mediakunskapen gjorde vi våra redovisningar (nu är det klart också, skööönt!).

Är nyss hemkommen från skolan och nu har jag helg! Psykologi lektionen imorgon är inställd och engelska lektionen lika så, eller i alla fall så gott som. Vi fick en uppgift i tisdags som vi jobbade med, som vi även skulle jobba med imorgon, men vi blev klar med den i tisdags. Alltså jag har inga lektioner imorgon, som är = jag är ledig!!!


Nu ska jag kolla på julkalendern (den är så dålig, men jag vill ändå titta på den, haha!). Efter det ska jag fortsätta kolla på 'The Hills', käka mat och sen blir det plugg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0