4 december

2008-12-04 20:36:38

Jag trodde detta skulle bli en väldigt lugn & soft dag, men istället blev det en av de drygaste dagarna på länge. Jag försov mig lite grann imorse och såklart så glömde jag mitt fika, som jag skulle ha när vi skulle kolla på film, hemma pga all stress.

Klassen, innan vi började kolla på filmen. MK06 kan vara den bästa klassen!

På skolan idag kollade vi på filmen "Apocalypse Now" från kl. 9 - 13.00 och filmen var ju inte direkt en 10poängare, om jag säger så. Och inne i aulan var det hur kallt som helst, så vi satt där med filtar och jackorna på oss. Efter filmen var alla trötta och helt slut och var typ beredd på att få åka hem - men icke! Vi hade fortfarande en lektion kvar att gå på och då fick vi lyssna på redovisningar av mediakunskapslagarna - jippi! (känn ironin, folket. känn ironin...).

Som tur var det bara två grupper som redovisade, så vi slutade ungefär klockan två i alla fall. När jag kom hem åkte jag & mamma på banken och fixade lite grejer och sen när vi kom hem satte vi oss hela familjen och kollade på 'Sunes Jul'.

Efter det så sov jag någon timme och det hade jag definitivt inte räknat med, så nu får jag stressplugga innan det är dags för att sova. Men jag har dock ingen jäkla aning om hur jag ska hinna bli klar med alla uppgifter tills imorgon, crap...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0