utgååång

2008-12-14 20:17:38

Lördagkvällen började ju som sagt med att A och gänget kom och hämtade mig och sen for vi vidare till stan. Rättare sagt till Lil Wayne på förkrök. Förfesten var gryyym och det blev den tack vare en massa trevligt folk. Och jag fick komplimanger för både det ena och det andra, så det var riktigt kul att höra (haha!).

Vid halv tolv tiden drog vi mot Stadt och A var snäll och bjöd mig. Jag har tyvärr inga bilder från kvällen, men det kommer kanske senare.


Det roligaste på kvällen var när dom började spela denna låt. Det är helt klart min och Erik Norders låt nu framöver, haha! Ignorera musikvideon (!) men det var den enda jag hittade som det inte var "censur" på.
Det blev en väldigt lyckad kväll, måste jag säga.

Förutom att detta var en väldigt lyckad kväll, så vill jag bara tillägga att det var verkligen igår man börja inse vilka som är ens riktiga vänner och inte. Och jag har hellre få bästa vänner än flera falska vänner - och du är absolut en av dom falska. Du är inte min vän längre och jag säger bara att det är din förlust, bara din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0