all I want for Christmas is you

2008-12-10 23:21:04

Efteratt jag hade skrivit mitt förra inlägg, så kura jag ner mig i sängen och kollade på en film. Jag tänkte att jag skulle somna till den, men jag tittade knappt. Istället så slocknade jag så fort jag la mig i sängen och sov ungefär 3-4 timmar.
Pluggande har gått riktigt bra idag faktiskt. Jag har även ringt runt och försökt fått tag på några mediaelever ang. vårat projektarbete, men fail. Vi hade en jäkla tur när vi först började ringa runt, men nu går det bara neråt. Jag har inte fått tag på en enda nu, suck... Jag får försöka få tag på dem imorgon istället, rättare sagt; jag måste få tag på dem imorgon, eftersom vi ska göra ett klassfoto på dem nästa lördag.


Jag har lite julklapps-panik! Jag har nog aldrig, och då menar jag ALDRIG, varit såhär sent ute med att köpa julklappar. Men det beror nog på att jag inte har så mycket pengar att röra mg med, eftersom jag nyligen har betalat min studentresa och min teliaräkning. Inte bra, inte bra. Men det löser sig, det gör det alltid! Men jag har ändå lite panik..



Nu ska jag lägga mig och somna till 'The Hils', godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0