tjugoandra december

2008-12-23 02:06:10

Vilken jäkla natt, säger jag bara. Jag kunde verkligen inte sova inatt. Låg och kollade på dokumentären om 13-åriga Taylor, som är en av världens minsta människor, och är 84 cm lång och väger ca 8 kilor. Det var både intressant och hemskt på samma gång, så jag kunde inte sluta titta på det, vilket i sin tur resulterade att jag kunde inte somna förrän klockan var fem på morgonen.

Jag vaknade klockan halv ett idag, av att pappa kommen in och tjoar som vanligt. Har spelat lite kort idag, med sis och jag har även fått The Sims 2 - Apartment life installerat på min dator nu, så jag har suttit och spelat det nästan hela dagen.


Senare på kvällen så kom Stina hit och då gick jag och syrran ut och åkte bob med henne. Karro var tråkig och stod och kollade på istället, men hon tog även kort på oss med Stinas kamera. Jag vet inte hur länge vi var ute och åkte, men kul var det!

Bea, Stina och Jag i full fart (haha!)

När vi kom in sen igen var man blöt och frussen, så jag gjorde i ordning lite varm oboy och mackor. Det kändes som när jag & sis var små, för då brukade vi alltid få det efter vi hade varit ute i snön och lekt (haha!).
Det var i stort sett vad jag har gjort hela dagen idag. Har varit för lat för att julstäda och slå in julklappar, men jag gör det imorgon istället. Nu tänkte jag fortsätta kolla på "The Hills" och somna till det, eftersom sims vägrar fungera. Godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0