två timmars skoldag

2008-12-08 15:54:31

Imorse när jag skulle gå till bussen var det tamejfan snöstorm. Snön bara vräkte ner och självklart glömde jag mina varma vantar, så mina fingrar blev typ till is, brrr..

Skolan har varit ganska seg idag, även fast jag bara var där i två timmar. Först hade vi samhällskunskap då läraren bara satt och prata och vi lyssna på musik. Efter det hade vi naturkunskap och då var det mest bara prat som vanligt, som inte är så speciellt roligt. Det jag inte förstår är varför det är så fruktansvärt kallt i klassrummen? Oavsett om det är sommar eller vinter, så är det svinkallt i våra klassrum. Vill dom att eleverna ska frysa ihjäl eller någonting?

Nu är jag äntligen hemma och jag har som vanligt bytt om till mjukisbrallor och tagit på mig mina varma tofflor, skööönt! Tänkte gå ner och göra lite varm oboy nu och sen tänkte jag vara tråkig, men duktig på samma gång, och plugga.



you're the sweetest drug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0