visa ditt intresse eller förlora mitt.

2008-12-01 18:10:39

Det är måndag idag, alltså = ny dag och nya tag, eller vad säger man? Whatever. Det har varit en mycket tung dag idag. När jag stod och väntade på bussen, så kände jag att jag lika gärna kunde ha gått hem igen. Jag var inte alls taggad på att gå till skolan idag, av en massa anledningar. Nu har jag i alla fall bestämt mig för att denna vecka ska jag kämpa; jag ska kämpa som jag aldrig har gjort förut.


Veckan började i alla fall bra, för jag hade sovmorgon till tolv idag, det gillas! Först samhällskunskap och sen naturkunskap. Eftersom jag missade naturkunskapsprovet förra veckan, så måste jag göra det på onsdag, på en onsdagsskrivning - that sucks!
Vi slutade klockan två, så jag och cicci hann med kvart över två bussen hem. På bussen satt vi och kollade på filmen "Alfie" på Ciccis bärbara, det var nice. Även fast jag inte hann se så mycket av den, så verkade den bra, så jag håller på att ladda hem den nu. Någon som har sett den filmen?

Jag har ingen matlust längre. Min frukost bestod av en liten hårdbrödmacka och ett glas mjölk, jag käkade ingen lunch på skolan för jag var "mätt". När jag kom hem försökte jag äta lite på min belgiska choklad, men käkade en bit. Jag käka nyss middag och då käkade jag knappt en pannkaka.

Vad är det som händer egentligen? Allting är ju bara upp och ner...
Nu är det plugg som gäller, wish me luck!

Dagens fråga till er läsare:
Om man är i ett förhållande - är det inte meningen att man ska kunna prata med varandra om saker, hur löjliga de än är, och reda ut dom tillsammans då? Det är i alla fall vad jag har fått lära mig och det är ju det som är mest logiskt. Men vad kan man göra om det inte fungerar? Det vill jag gärna ha ett svar på.




jag antar att det finns någon du skulle ringa om jag inte fanns.

Kommentarer
Postat av: Julia

Självklart! Det är ju den man tycker om mest för hoppningsvis, annars är man tillsammans av fel anledningar.. Fast det beror såklart på hur lång tid man varit tillsammans. B en fråga, är ni tillsammans igen eller? Hänger inte med i svängarna:p

2008-12-01 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0