wish me luck!

2008-12-03 08:17:39

Inatt, precis när jag höll på att somna, så vaknar jag till av att det lät någon som gick i trappen. Alla hade ju gått och lagt sig och sovit för längesen, så jag blev helt förstenad typ. Jag tände lampan och ringde sis, som var snäll och kom in och sov inne hos mig.
Ibland kan jag överreagera, men jag står för att jag är rädd. Enda sedan pappas fasters man, evert, berättade att han hade mött någon (ej mänsklig varelse) i hallen, så har jag varit livrädd för mitt hus, usch..

Jag klev upp klockan sju imorse och blev klar väldigt snabbt, så jag åkte in till stan med pappa. Nu sitter jag på skolan själv i en datasal och har tråkigt. Sis har gått på lektion och jag börjar inte förrän om en trekvart. Det kommer bli en lång dag idag, eftersom jag ska göra naturkunskapsprovet i aulan/matsalen klockan tre. Wish me luck!




i love you,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0