I wish you could feel as bad as I do

2008-12-16 23:09:52

Nu har mami sytt klart min klänning och jag är jättenöjd! Det är ganska behändigt att ha en mamma som är textillärare lite då och då (haha!). Ni kommer att få se bild på den på fredag.


Jag har jobbat med artikeln hela kväll och jag är fortfarande inte klar med den. Har skrivit ungefär 4000 tecken och den ska vara på 6000 tecken, och den ska vara klar tills imorgon. Detta ser inte bra ut, tyvärr. Men jag ska försöka skriva klart den imorgon på text lektionen, innan jag åker till Sundsvall.
Nu tänkte jag lägga mig och somna till filmen som är på Kanal 5, "The Bodyguard" heter den. En riktigt bra film med Kevin Costner och Whitney Houston. Låten som man förknippar med den filmen är så bra och det fick mig att tänka på dig. Wellwell, måste gå och lägga mig nu, så jag orkar kliva upp imorgon. Godnatt!

Jag vill få dig att känna så som jag känner.
Få dig att må, så som jag mår.
Få dig att gråta, så som jag har gråtit.
Få dig att kämpa, så som jag har kämpat.
Jag vill bara att du ska förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0