onsdag

2008-07-17 00:58:12

Jag som vanligtvis brukar bli surig när någon väcker mig, kunde inte det imorse. Jag vaknade kl. 13.00-14.00 av att Ida sa "godmorgon snygging" till mig - då kan man bara inte va sur, haha! Det var ju såklart jag som var seg(ast) som vanligt med att kliva upp. Alla hade klivit upp förutom jag.
Vi gick ner och käka frukost och efter det tog jag & Ida en varsin tårtbit, gött.

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Vid tre-fyra tiden (tror jag?) åkte Ida hem, så då fick jag tråkigt. Det var synd att det blåste så mycket idag, annars hade man kunnat åkt till stranden och stekt lite. Menmen, that's life. Det kommer fler soliga dagar.

Ikväll så har jag kollat på film med mi familia (<3). Vi kollade på 'Solstorm'. Jag har hört två olika åsikter om den. Den ena var att den var skitbra och att det var en av de bästa filmerna de hade sett, medan den andra var precis tvärtimot.
Min åsikt om filmen var att den var väl okej, men psyko som fan. Lite knepig sådär. Ni som har sett filmen, vad tycker ni?


Solstorm - Izabella Scorupco och Mikael Persbrandt


Wellwell, imorgon kommer det hända lite grejer i alla fall. Först ska jag till tandläkaren kl. 13.00 och sen ska jag jobba från 15.00 till 19.00.

VAD HÄNDER I HELGEN?
Badrocken eller Hudikcrousing?
Jag vet inte hur jag ska göra.
Vad ska Du göra i helgen?


i've never felt like this before...
i miss you so fuckin' much.



xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0