SÖNDAG

2008-07-01 13:22:43

Jag hade det mysigaste uppvaknandet imorse iaf. <3
Jag tycker om dig! Benta goes lycklig, ja absolut! :)


Idag var det mat, deg, tv som gällde idag. Och för att inte tala om sömn! Jag åkte hemifrån Erik runt sex tiden och när jag kom hem slocknade jag i fåtöljen och sov i flera timmar, var helt död.
 

Bakis & Trött hela dagen. Jag tror aldrig att jag har varit såhär bakis någon gång, har varit helt groggy ffs. Uäk. PLUS att jag är sjuk - som jag inte har varit på hur länge som helst! *pepparpeppar*. Har ont i halsen, är snorig, har ont i öronen och det känns som att mitt huvud kommer att explodera vilken sekund som helst. Lite medlidande, tack?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0