4 timmars sömn

2008-07-08 11:03:12

Jag råkade somna nere i soffan igårkväll/ inatt (eller vad man ska säga) när jag kollade på film. Och sen vaknade jag av att mamma & pappa yrade runt nere kl. 7 på morgonen (y) Pappa har nu åkt iväg på en "roadtrip" som han så fint uttryckte sig. Han ska åka & spela golf med en polare och ska vara borta i några dagar. I'm gonna miss you, dude!

Men som sagt, jag har inte sovit så särskilt mycket inatt. Jag har fått 4 timmars sömn inatt, bra där... -.-' Efter att pappa hade åkt på sin roadtrip och mamma åkt och jobba, la jag mig i soffan igen och kollade på en film och försökte somna om - men gick det? nej.

Nu är jag pigg! :O Så nu ska jag städa lite, som jag har lovat mamma att göra. Annars blire ett jäkla liv. ;> Och efter det har jag tänkt göra en äppelpaj & ligga och steka ute i det fina vädret! Ha en bra dag! :) Uppdaterar er senare.


xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0