jag kan inte äta.

2008-07-12 14:30:48

Det blev inte att jag gick och la mig tidigt, efter jag hade kollat klart på 'dödligt vapen 3' började 'the ring 2' på trean som jag & sis tittade på.

Jag höll på att skita ner mig totalt. Jag var skiträdd, låg & höll för ögona & skrek osv, haha! På så vis skrämde jag upp Bea också. :') Är ganska bra på det.
Kul som fan var det, men läskigt på samma gång. Men jag måste faktiskt erkänna, att ettan är faktiskt bättre. Någon mer som tkr det?
Men som sagt, efter filmen kunde jag inte sova och på så sätt blev det att jag inte klev upp tidigt som jag hade tänkt göra.

Jag klev upp nyss (eller ja, för 20min sen). Var nyss nere och skulle käka frukost, men jag fick inte i mig nå. Jag kan inte äta, för ovanlighetens skull! Vissa kan ju inte äta frukost på morgonen, men jag måste alltid göra det - annars mår jag inte bra. Vilket jag inte gör nu... Usch.

Nä, nu har vi fått främmande, så nu ska jag gå ner & vara lite social. Kanske försöka få i mig nått att äta? Uppdaterar er senare! :*


BTW! Vad händer ikväll?

 

xoxo
/ B


i need you like a heart needs a beat.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker att det är roligare att kolla på roliga filmer =)

2008-07-12 @ 14:36:03
URL: http://kristalklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0