jag kunde fortfarande ha mina byxor, som jag hade när jag var 10 år

2008-07-10 21:09:55

Har legat ute och solat lite idag, i det härliga sommarvädret. Men efter ett tag så fick jag nått ryck och började städa istället. Det är ju bäst att passa på då, för man vet inte när man får det nästa gång. Haha! ;>
Så jag har rensat min garderob idag. Hey, a funny story! Längst in i garderoben hittade jag ett par byxor, som jag hade när jag gick i.... fyran, femman kanske? I alla fall. Jag provade dem och jag kunde fortfarande ha dom! Helt sjukt! xD Jag kunde fortfarande ha mina byxor, som jag hade när jag var 10-11 år. Haha. Men så här blev resultatet i alla fall:


Bilden till vänster är HALVA min garderob. Resultatet är till höger.

Btw, dalarna-resan blev iställd, tyvärr. Pga att Louise & Linnéa är sjuk, så... det får bli en annan helg istället.

Nu ska jag gå ner och kolla på design: simon & tomas. Ciao! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0