är less på att vakna & kliva upp sent!

2008-07-10 13:26:28

Nu är jag ganska less på att vakna & kliva upp sent. För på så sätt så är hela dagen borta sen. Det dröjer ju inte länge tills man ska gå och lägga sig sen igen, blääh.
Nu har jag bestämt mig, imorgon ska jag kliva upp tidigt! Men justia, det måste jag ju. -.- Ska ju jobba imorgon, 11-15. Jobbar ganska sköna tider faktiskt, hähä. ;>

Senare idag blir det nog att jag börjar packa inför helgen. Sent på lördag eftermiddag ska jag & familjen åka till dalarna och hälsa på våra släktingar, som vi inte har träffat på 6år. Så det ska bli fett kul att träffa dom. Jag kommer hem på söndag. :)

Det är rätt så okej väder ute, så jag går nog ut och steker lite nu. Uppdaterar er sen! :*


missy elliott - ching a ling


xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0