fiesta!

2008-07-16 16:52:43


Kvällens outfit
(
till vänster)


Ja, i lördags var det fiesta som gällde! Med Sunkan & Adus.

Jag åkte till Hudik och vi hämta upp Sunkan påvägen till Johan. Där satt vi och chilla, tills allt folk kom. En mycket trevlig kväll. Synd bara att det skulle sluta som det gjorde.


Direkt när vi vaknade på söndagen kom Johan dit och vi åkte och käka dirr. Vi var skapligt hungriga, kan jag lova. Efter det åkte vi och hämta min väska och sen åkte jag med Dahlén och Loffe till Gnarp. Tack för skjutsen!

Haha, en rolig sak som hände btw! När jag vaknade ringde jag Loffe direkt, för att se om han hade åkt hem redan. Han skickade sms kvällen innan och skrev att han också skulle vara i stan på lördagen och om jag ville ha skjuts hem på söndagen, så kunde jag åka med han. Så jag ringde han och fråga om han var kvar i stan och det var han. Och så fråga jag honom vart han var någonstans och då sa han:
L - jag är hos Jonas
J - jaha, vart bor han då?
L - ungefär vid o sole mio
J - okej, men hör av dig när du åker hem då
L - jaadå :)

Sen ungefär 5-10 senare när stod utanför Adus och skulle precis hoppa in i bilen för att åka och käka, kommer Loffe ut från lägenheten bredvid. Och då var det DÄR dendär Jonas bodde. Lite paff jag blev då. Haha, helt sjukt! :')

Wellwell, det var min helg. Hoppas ni har haft en bra helg! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0