dagen efter...

2008-06-16 00:42:06

Hej hej, allihopa! Jag hoppas nå mår bättre än mig idag i alla fall. Både jag & Erik mådde inte så bra idag, när vi vaknade. Usch... Huvudvärken var inte att leka med. :c

Erik var fortfarande full när han vaknade, så han har yrat på hela dagen. Speciellt när han skulle laga mat, det var tamejfan roligast, haha! :')
Han stod och lagade mat och så helt plötsligt kollar han på mig, gnuggar sig i ögonen och bara stirrar på mig. ;o Så jag frågade han vad han höll på med och han säger "Jag vet inte. Vad håller jag på med? Justia, jag lagar mat". Jag trodde jag skulle dö av skratt då. Haha, bli inte sur på mig nu, gubben ;)

Men mot kvällen piggnade vi på oss. Då kom Sebbe och hälsade på, och han hade även med sig sitt xbox - som vi satt och spela på efter fotbollen. Det var fett kul! :) Sedan kom även Linnéa & Adus och hälsade på. Då nötte jag & Linnéa Super Mario, men vi var ganska sämst på det så vi gav upp ganska snabbt. Efter det började vi alla kolla på en film; "the eye", tills vi fick ett ryck och bestämde oss för att gå till Roberto's och käka pizza. Ingen vet hur vi kom på att göra det? ;o Men det gjorde vi i alla fall. :)

När vi kom hem sen igen, fortsatte vi att spela tv-spel, men efter ett tag så slocknade jag i soffan. Vid tre, halv fyra vaknade jag av att Erik & Sebbe sitter och asgarvar och det dröjde inte länge till innan André och hans co kom upp och hälsade på. Men de var bara där ett tag, efter att alla hade dragit, gick jag & Erik och la oss vid halv fem, fem ungefär. Skapligt trötta var vi då i alla fall. :P Men tack för en rolig kväll, allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0