det gick åt pipsvängen

2008-06-05 15:24:56

Outfit for today:


dålig kvalité, jag vet.

Vitt linne                    @ ginatricot
Grön kjol                   @ ginatricot
Vit jacka                    @ ginatricot
Svarta leggings         @ twilfit
Sjal                            @ (från turkiet)
Solglasgöon              @ H&M


Idag lämnade jag in bokrecension och engelska böckerna, woho! Ingen mer engelska? I hope not.
På foto idag hade jag ingenting att göra, så jag började på en annons för Restaurang 49 istället, men jag är långt ifrån klar. På matten & mdk lika så, där gjorde jag ingenting heller. Och på engelskan skulle de som inte hade gjort bokrecension göra den, så resten fick sluta.

Så jag åkte ner på stan med Cicci & Emma och där gick vi och strosade runt på stan i värmen. Tillslut så blev vi så utmattade att vi köpte dricka och glass och satte oss inne på guldsmeden för att svalka av oss.
Efter det drog jag upp på trafikskolan, där jag gjorde trafikkunskapsprovet. Men det gick tyvärr åt pipsvängen! Jag fick 30p och 35p var godkänt, suck... Jag som pluggade hela dagen igår och till vilken nytta liksom? Det känns uppkäftigt på nått sätt. 5p ifrån liksom. Menmen, så då ska jag göra om det på onsdag - då jag även har matteprov.


Ni får hålla tummarna för mig på ondag, okej? Måste dra nu, ciao! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0