ett sista ryck

2008-06-10 19:31:03

Hej allihopa! Allt bra med er idag? Det är bara kanon med mig.

Jag gjorde historiaprovet imorse, både jag & Angelica var jättenervösa - eftersom ingen av oss hade pluggat direkt. Men vi gjorde provet muntligt tsm och det gick jättebra! :)
Jag har även haft en av projektredovisningarna idag och det gick jättebra det också! Dock gick det inte så bra att skriva ut broschyrerna, eller någonting annat för den delen. Allting krånglade, så någonting hade kraschat. Surt som fan...
Efter det skulle vi egentligen ha idrott, men den blev inställd pga vädret. (y) wiho.

Sedan träffade jag på Gurra och han skulle åka ner på stan precis, så jag & Carro fick skjuts ner på stan av honom, tacktack! :)

Jag kom hem ganska tidigt och då var jag så utmattad av allt som jag hade gjort idag, så jag somnade (as usual) i soffan och sov ett par timmar.

Btw, jag har glömt att berätta någonting. JAG KLARADE TRAFIKKUNSKAPSPROVET IGÅR! Då firade jag & mamma det med mjukglass - hon bjöd, för hon tyckte att jag hade förtjänat det. ;> haha! :D Lite glad jag var då. :)

Nu blir det dock plugg som gäller - ett sista ryck liksom. Sedan imorgon får jag sommarlov! Det ska bli så fruktansvärt skönt.


Kommentarer
Postat av: Lady M

Haha jo bland dom bästa jag sett =)

2008-06-11 @ 14:28:32
URL: http://kristalklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0