friday

2008-06-27 12:28:15

Hello mina kära läsare! Idag är jag inte speciellt pigg, om jag säger så. Jag somnade inatt vid två tiden och vaknade av att jag hade världens kramper, så jag fick gå ner och dricka vatten och ta en alvedon till. Låg där på badrumsgolvet i fosterställning, ffs. Usch, det tyckte jag inte alls om! Efter ett tag gick jag upp och la mig igen och kollade på klockan och såg att klockan var bara halv sex på morgonen. Och efter det kunde jag inte somna om, förrän två timmar senare.
Jag vet inte riktigt varför jag har kramper, men jag har haft det ända sen jag kom hem från Turkiet. :/ Är jätterädd att det ska va nå skit. Men jag måste ta och kolla upp det någon dag, men det får bli efter helgen.

Nu ska jag gå ner och käka lite frukost och efter det tänkte jag gå ut och steka lite, eftersom det är så härligt väder ute. Efter det blir det att hoppa in i duschen och sedan tänkte jag be er om hjälp. Har lite beslutsångest över vad jag ska ha för kläder ikväll. :P Uppdaterar er senare!

xoxo
/ B


Kommentarer
Postat av: malleh

Du har klagat på det jättelänge nu, kanske borde vara smart att kolla upp det? Om det skulle vara något allvarligt så har du redan gått för länge med det. Hoppas det löser sig.

2008-06-27 @ 15:02:09
URL: http://santhic.blogg.se/
Postat av: Svar

Positiva klubben.

2008-06-27 @ 15:46:01
Postat av: Cicci

men du måste kolla detdär, kan inte gå och ha ont :/

<3

2008-06-27 @ 18:18:15
Postat av: Malin.

Herregud. Jag bryr mig väl och uppmanar dig att gå till läkaren. Det är inte så bra att gå och ha ont i magen i flera månader utan att uppsöka läkare.

2008-06-28 @ 16:21:49
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0