kramper i magen

2008-06-05 23:52:37

Det blev ingen klassfest för mig, tyvärr. Pga mina kramper i magen - som jag inte vet vad det är? Jag har haft det sen jag kom hem från Turkiet. Jag måste ta & kolla upp det någon dag. :/


mi familia <3 ni är bäst.

Så... det blev en hemmakväll för mig. Vara med familjen & bara ta det lugnt - det gillas.
Vi käka pizza & kollade på film; ice age 2 (kung film!) haha. :')


Ice Age - the meltdown

Nu håller jag på att ladda ner: what happens in vegas, juno, på smällen & 27 dresses. Jag har velat sett alla dom här filmerna, hur länge som helst - så jag hoppas dom är bra! Är det någon som har sett någon utav dom eller alla, som kan berätta om filmen/filmerna är bra eller dålig?


Wellwell... imorgon är det beachen som gäller. Jag & familjen, blir det som åker. Matsäck och grejer ska vi ha med oss också. Det blir nice det! Någon som har lust att henka?
Även att syrran berätta för mig att imorgon kommer det vara årets varmaste dag. Jag vet inte riktigt hur hon har fått reda på det, men det har väl stått någonstans. Men om det är sant eller inte, märks ju imorgon? :P


Btw,  papi kom in i mitt rum nyss och sa att han skulle visa mig en sak. Då visa det sig att han är med i en liten kortfilm om Mellanfjärden, som Johan Svangren (Anders, från 'Skilda Världar') har gjort. Papi är dock bara med en snabb sväng, men lite kul är det ju. :) Haha.



mellanfjarden.se


Kommentarer
Postat av: Svensken

27 dresses tyckte jag var grymt tråkig men den är ju lite girliegirlie så du gillar den säkert. :)



På smällen (Knocked up) är däremot bra!

2008-06-06 @ 00:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0