en händelsefull dag.

2008-06-20 02:32:37

Dagens outfit for today
(
bilden till vänster)


Idag har det varit en ganska händelsfull dag, i alla fall enligt mig - om man jämför med de senaste dagarna.

Jag klev upp och sega på som vanligt, men när mamma ringde blev det fart. Hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning lite snabbt och vid fyra tiden kom mamma hem & då åkte vi in till stan direkt. Fick käka ett äpple på vägen in, eftersom jag knappt åt någon frukost (dumt nog).

Well, i stan blev det shopping. Mer shopping än jag hade tänkt mig. Jag köpte en sak på min s.k. inköpslista, EN. Haha, lite fult. Men glad är jag för det. Idag gott folk, har jag fyndat.



En grön & en orange tunika/klänning Gina tricot
Vita jeans H&M
En kuvertväska på Åhléns
-
allt gick på under 300:-



Jag fick även min gossipbok idag, som jag beställde i förrgår OCH mina doftljus, hihi. Benitha goes happy, ja absolut. :>

Efter shoppingen åkte vi till Bergsjö för att häma sis, så jag träffade Kadir - alltid lika kul. :) My fuckin' sweet turk <3
När vi kom hem blev det god mat och filmmys med familjen, me like.

Nu håller jag på att fixa de sista grejerna inför imorgon, så jag ger er en snabb liten update innan morgondagen. Btw, sorry för att jag har segat på med turkiet bilderna, men jag fixar jag i helgen, i promise. :> Nu är det läggdags, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0