TAJMING

2008-06-16 12:02:08

Godmorgon allihopa!

Jag känner på mig att detta kommer att bli en ganska tråkig dag. Jajaja, ni får tycka att jag är en glädjedödare då ;o men jag tror faktiskt att det kommer bli det - i alla fall för min del.

Just nu är jag ensam hemma och det kan vara ett bland de tråkigaste som finns (håller ni inte med?!) Kom och underhåll mig någon? ^^ men som sagt, jag har ingenting att göra. Jag kanske borde ta och städa mitt bombnedslag till rum? Som mami har tjatat om i några dagar nu. Vi får se om jag orkar, haha!

Sen om några timmar så ska jag till tandläkaren! :| Jag som HATAR tandläkare. :c Får se hur det kommer gå då... :/

Även att jag måste göra en budget (så som jag & Stina gjorde innan vi skulle åka till Turkiet. haha! kung). Men seriöst, så måste jag göra det. Jag har inte så mycket pengar och det finns så mycket jag måste köpa. :') Bland annat:
- Jag är shoppingsugen, så det bara kliar i mina fingrar.
- Jag måste köpa ett fritidskort
- Jag måste klippa mig.

OJ! Jag fick ett sms nyss av Maja & Linda, och dom frågade om jag ville jobba någonting i veckan. TAJMING! Jag kanske borde göra det och tjäna lite pengar. Hm? Fast det beror på vilken/vilka dagar isf. Vi får se, vi får se.

Uppdaterar er senare!

xoxo
/ B





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0