ett stort minus

2008-06-27 12:15:14

Ja, idag har det inte hänt mycket. Har bara varit hemma och degat. Legat ute i solen och stekt lite och läst lite ur min gossipgirl bok. Det har varit otroligt skönt att bara ta det lugnt, men ett stort minus är ju att det känns fortfarande inte som att det är sommarlov. I alla fall inte för min del. Till exempel; jag har inte kunnat sitta ute och käka frukost än och det brukar jag alltid göra på sommarloven. Det har ju varit väldigt knepigt väder de senaste dagarna/veckan; molnigt, blåst, regn, åska & lite då och då har solen tittat fram.

Nu sitter jag här och har huvudvärk och är jättetrött, så jag tror jag tänkte ta mig en alvedon och gå och lägga mig snart - så att jag är på topp imorgon! Eftersom det är fredag imorgon, som är = Gnarpscrousing. :) Hoppas bara att det kommer vara bra väder! Btw, någon mer som ska dit? :)

Wellwell... läggdags, gott folk. PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0