måndag

2008-06-23 21:53:30

Jag sov länge idag, skööönt. Sovit ungefär 10timmar, de é nice. Men det är också dåligt, för då har jag sovit bort hela dagen istället, vilket inte är bra. Nu har jag bestämt mig för att kliva upp tidigt imorgon och göra lite nytta!

Men detta har hänt idag i alla fall:
Jag fick mina betyg idag. De såg väldigt bra ut, om jag får säga det själv. hihi. :)

Engelska B  VG
Foto A  VG
Grafiskt  VG
Historia  VG
Ledarskap  VG
Matematik B G
Samhällskunskap A VG
Text  VG
Trafik  G

Jag åkte även in en sväng till hudik, med mamma & sis, och köpte tyg. Så mamma har gjort nya gardiner till mig och imorgon blir det två nya klänningar. Det är ganska bra att ha en mamma som syslöjdslärare. ;>

Mina nya gardiner


Tygerna vi köpte, som ska bli mina nya klänningar.

- Vad tycker ni?


Just nu håller papa på att måla om våra köksstolar, så det luktar färg i hela huset. ^^ Men snyggt blir det. :)


Före & efter


Nu tänkte jag ta ett långt & skönt bad och efter det blir det nog film, som gäller. Imorgon får jag se vad jag hittar på. Just nu längtar jag till helgen, för då är det Gnarpscrousing. Det gillas! Någon mer som ska dit? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0