fall on your knees.

2008-06-26 13:26:10

Jag vaknade för drygt en timme sen och jag blev inte lite förvånad heller, när jag såg att min kusin låg bredvid mig i sängen och läste veckorevyn. haha! Så jag låg och snackade lite med henne, innan vi gick ner och käkade frukost tsm.
Min kusin är bäst! <3

Just nu sitter jag här & dunkar lite musik, bl.a.
Chris Brown - Forever
Flo-rida ft Will.i.am and Fergie - In the ayer
Akon ft. Kardinal Offishall - Dangerous
Colby O'donis ft. Akon - What you got
Wyclef Jean ft.  Paul Simon - Fast car
Alicia Keys ft. Ludacris - Like you'll never see me again
Michael Jackson ft. Akon & Will.i.am - Wanna be starting something
Jordin Sparks ft. Chris Brown - No air
- bra musik det! så här ger jag er lite musiktips.

Vad händer idag? Jadu, jag har ingen aning än faktiskt, men det visar väl sig. Jag sitter bara och längtar så fruktansvärt till morgondagen! Är så otroligt partsugen, så jag vet inte vart jag ska ta vägen  snart, haha! :') Men nu ska jag gå ut & gå med min kära kusinvitamin. :) Update you later! :*


löften som faller, som löven från träden
du har gjort mig väldigt besviken...


xoxo
/ B

Kommentarer
Postat av: Linda

äcklig bild på mig! opererade läppar och fucking herpes i urringningen eller? Nä! Det är frääääknar!

2008-06-26 @ 19:29:37
URL: http://nogg.se/lucys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0