det är så logiskt, alla fattar utom du

2008-03-27 21:29:34

Nu har jag äntligen skaffat mig en blogg jag med.
Eller ja, jag har haft den ett bra tag nu,
men jag har aldrig skrivit någonting, förrän nu då.
Men jag ska dock börja skriva här oftare i alla fall.


Min dag idag har inte varit så händelserik.
Jag vaknade klockan ett, som jag har gjort alla andra dagar den här veckan.
Sen så har jag bara suttit vid datorn och donat lite.
JO, jag har även städat mitt rum. Så nu får jag känna mig lite duktig då iaf.


Ikväll blir det en hemmakväll för mig. Tråkigt, men också skönt måste jag säga.
Får se om jag kikar på någon film med mami & papi eller om jag kollar på
gossip girl (om jag nu får det att fungera, vill säga)


Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska göra.
Är bjuden på 18års fest, men jag vet inte hur jag ska göra än.
Känner mig inte direkt pepp för det just nu, men jag har ju i och för sig
inget annat för mig direkt, så det blir nog att jag åker dit i alla fall.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0