det som kommer från hjärtat, går till hjärtat.

2008-03-28 11:58:30

Jag vaknade lite tidigare idag. Nu känns det inte som om
jag har sovit bort hela dagen i alla fall, känns lite bättre. (y)
Dock låg jag & pratade med erik i tfn från två till fyra inatt ,
och jag somnade väl inte förrän fem typ.
Så jag har sovit 6tim inatt, istället för 10tim
(som jag har gjort alla andra dagar på lovet) 
- känns dock lite mindre bra.


image3



Nu ska jag gå ner och käka frukost och efter det ska
jag & mi familia åka till mormor&morfar <3
sen får jag se vad jag ska hitta på ikväll.
Blir nog 18årsfesten för min del, om det inte dyker upp nått annat (?), vill säga.



don't go and breaking my heart
cause i don't go and breaking your heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0